Afscheid - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Marloes Wijk - WaarBenJij.nu Afscheid - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Marloes Wijk - WaarBenJij.nu

Afscheid

Blijf op de hoogte en volg Marloes

06 September 2014 | Nederland, Schiphol

Vandaag is de dag. De dag dat ik vliegen mag.
Vanochtend om acht uur ging de wekker, maar natuurlijk was ik al eerder wakker geworden, te bedenken wat ik allemaal nog moest doen. De laatste dingetjes heb ik ingepakt en daarna hebben we met het gezin lekker ontbeten! De reis naar Schiphol verliep soepel en we waren er snel. Met wel drie auto's als afscheidscomité kwamen we tegelijkertijd op Schiphol aan. Toen 'snel' de bagage afgeleverd en daarna een drankje doen met iedereen.
Toen kwam het moment van afscheid nemen, het moment van mezelf afvragen waarom ik dit mezelf heb aangedaan. Maar ook met de gedachte dat het avontuur nu echt gaat beginnen.
Afscheid nemen was zwaar en er zijn zeker een paar traantjes gevallen. Maar met gedroogde wangen, hoofd omhoog en borst vooruit zie ik dit avontuur tegemoet! Er staat me nu een vlucht van ongeveer 9 uur te wachten. Ik ben er klaar voor. Paramaribo here I come!!

  • 06 September 2014 - 13:43

    Aron:

    Vergeet niet mij mantra regelmatig te herhalen! 'Ik ben een sterke individuele vrouw!'

  • 06 September 2014 - 14:18

    Ester:

    Dat afscheid nemen blijft but,
    maakt niet uit hoelang je weg gaat!

    Heeeel veel plezier loes!

    Liefs,
    Es

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marloes

Actief sinds 01 Sept. 2014
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 6139

Voorgaande reizen:

06 September 2014 - 02 Februari 2015

Stage Paramaribo

Landen bezocht: